Testpiloter till vår kommande app sökes – få 2000 Synaspoäng!
// Kategori: Om bloggtjänsten
Just nu sitter vi och febrilt utvecklar en ny iphone-app för Blogg.se. Men för att veta att den fungerar som vi tänkt oss behöver vi några testpiloter som provar appen innan den släpps officiellt. Som tack för din medverkan får du dessutom 2000 Synaspoäng! Ta chansen att kunna påverka hur den nya appen kommer att bli. Först till kvarn gäller, anmäl dig i kommentarsfältet.
 
Tack alla som anmälde sig! testpiloterna blir kontaktade inom kort. 
Kommentarer (71)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 E:

Jag kan vara testpilot! Brukat använda eran andra app väldigt mycket så det ska bli kul att få testa den här!

#2 Emelie:

Jag vill vara med som testperson för den kommande appen!

#3 Sigrid:

Jag vill vara med!

#4 - S C H N A I L G U L L -:

Jag är gärna med och provar! :)

#5 Ponny Piloter:

Hej! Vi är gärna med och testar! :)

MVH, Ponny Piloter

#6 Ellen:

Jag kan gärna prova den nya appen!

#7 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Då jag saknar en vettig blogg app så skulle det vara väldigt kul att kunna få vara med och påverka denna.

#8 Elsa Swärd Brattström:

Bloggar i stort sett bara från appen, medverkar gärna!

#9 jenna alppiranta:

hejsan! Jag vill väldigt väldigt gärna vara med och testa

#10 Sophie/Emelie:

jag kan vara testpilot :)

#11 C H A R L O T T E:

Jag vill gärna vara testpilot =)

#12 Jossan:

Jag vill jätte gärna vara testpilot. Skulle vara en sån stor ära!!

#13 Elsa Swärd Brattström:

Jag medverkar gärna - bloggar nästan bara från appen!

#14 Felicia Nordqvist:

Jag är gärna en av testpiloterna för blogg.se´s nya app!

#15 Tommy:

Då jag jobbar 3 skift och samtidigt försöker hålla bloggen vid liv, vore det perfekt att få testa den nya appen då det ofta blir mobilinlägg från jobb!

#16 Anjelica:

Jag vill gärna vara testperson för den kommande appen!

#17 Camilla Frånberg:

Jag vill gärna bli en testpilot då appen används väldigt flitigt av mig.

#18 Felicia Meeske:

Är gärna med och testar :)

#19 Sofia :

Jag kan vara testpilot :D

#20 Ellen:

Jag skulle absolut kunna vara med & testa den nya appen! Använder blogg.se appen ofta, så det skulle vara jätte roligt!

#21 Pernilla:

Vår blogg använder blogg.se-appen väldigt mycket och eftersom vi har tyckt att den krånglar, är jobbig så skulle vi jättegärna vilja vara med och utveckla den nya!!

#22 Anna:

Jag är gärna testpilot då jag mestadels bloggar ifrån appen :D

#23 Lissen:

Vill gärna testa, men har en Sony Experia, fungerar det med den?

Mvh
Lissen

#24 Alexandra:

jag vill gärna vara testpilot!

#25 jasmin:

Jag är jäääätte gärna med och testar! <3 :)

#26 Linda:

Testar gärna den nya appen då jag bloggar ifrån den andra. Kul å se om det är några bättre funktioner och så :-)

#27 Mikaela Svarfvar:

Vill jätte gärna vara testpilot! Spännande! :D

#28 Alexandra:

jag vill jättegärna prova :)

#29 Angelina Johansson:

Vill gärna testa nya appen

#30 sannas rum:

Jag vill vara med :)

#31 Erica:

Jag är jättegärna med och testar den nya appen! :)

#32 Doktor Glas:

Jag är gärna testpilot. :)

#33 molly - jmphoto ♛:

jag kan testa, skulle va kul, särskilt då den gamla sällan funkar bra för mig!

#34 bbecka:

Jag vill vara testpilot! :)

#35 Cecilia Grip:

Android mobil

#36 Embla Stenström:

Jag vill vara testpilot! :)

#37 Hannah:):

Jag tycker att man ska kunna göra tjock, sne och understräck texterna på appen!

#38 amanda:

Jag är gärna med! :)

#39 malin [fotoblogg]:

Jag vill vara med!

#40 Beeautiful Life - allt om skönhet:

Jag vill hemskt gärna testa denna!

#41 Wilma:

Åh, så kul! Jag vill vara med! Jag använder eran app flitigt varje dag men det skulle vara kul med en uppdatering!

#42 Linnea:

Jag vill vara med som testpilot :)

#43 Majken:

Gud vad bra med en ny app! Jag är gärna testpilot då jag ofta är på språng och bloggar från mobilen.

#44 Emma:

Jag vill jätte gärna vara med :D !
Ni på blogg.se rockar !
DEssutom är det världens bästa bloggportal!
Använer mobil appen varenda dag!

#45 Nicole:

Jag skulle vilja vara testpilot för den nya appen, hade varit sjukt kul att se :)

#46 Fia:

Jag vill vara testpilot! :)

#47 Cilla:

Jag är gärna med och är testpilot!

#48 Li:

Jag skulle vilja prova! :)

#49 Nicole:

Jag skulle vilja vara testpilot för den nya appen, skulle varit sjukt kul!

#50 Yasmine Gisslin:

Vore roligt att vara med och vara en av de första som får prova något nytt! :)

#51 benedit ♥:

Jag kan absolut vara testpilot!

#52 Jolin Berg:

Jag vill vara med som testpilot för den kommande appen!

#53 Frökenfilantrop II Your cup of tea:

Jag använder er nuvarande app varje dag och är gärna med och testar/påverkar den här!

#54 Jenny Jansson:

Är väldigt gärna med och testar den nya appen. Vore roligt! :)

#55 Felicia:

Jag är gärna med och är testpilot! Använder er befintliga app dagligen...

#56 Emina:

Jag skulle gärna testa appen. Jag är ute och flänger ofta och då skulle det vara jättebra att ha en bra utvecklad app att använda sig av istället för att behöva ta med datorn överallt .

#57 Hanna:

Jag provar gärna den nya appen! :)

#58 Kaffehörnan:

Ops ops detta har jag missat, är de för sent och vara med. Jag använder appen varje dag

#59 Johanna:

Hej!
Helt plötsligt går det inte att hämta bilder när man skriver från mobilen. Varför?
Jag vill kunna ladda upp bilder som vanligt via instagram där för att få bloggen mer levande.

Vänligen
Johanna

#60 Mohammedi:

jag vill jätte gärna!!

#61 Mohammedi's | Art, model & designer:

min e-mail [email protected]

#62 Carola:

Testar gärna!
Vill gärna att man enkelt kan ändra header ...

#63 Hennu:

Meeeen!! Varför ska Iphone ha allting först? Varför inte utvecka androids app lite iallafall? Är så sjukt störande och värdelös app så det är inte klokt! Byter snart bloggportal, snart ett år sedan denna appen kom och ingen ny uppdatering finns att hämta heller sedan dess.

/missnöjd!!

#64 Terese Alfredéen :

Spännande, det hör "tåget" vill jag vara med på!

#65 Terese:

Spännande, det här "tåget" vill jag vara med på.

#66 emma:

varför kommer det inte en ny app för android?

#67 Angelica Karlsson:

VARFÖR.i hela världen jobbar ni på en helt fungerande iphone app när.den till Android är helt värdelös och gör man inte har lust att blogga längre.... SKANDAL!

#68 Ida:

Jag hoppas VERKLIGEN att den nya appen kommer komma till android. När appen kom fick vi vänta mer än ett år innan vi fick den vilket jag tycker är väldigt tråkigt då androidanvändare ökat väldigt mycket, känns som en självklarhet...

#69 Ida:

Jag hoppas VERKLIGEN att den nya appen kommer komma till android. När appen kom fick vi vänta mer än ett år innan vi fick den vilket jag tycker är väldigt tråkigt då androidanvändare ökat väldigt mycket, känns som en självklarhet...

#70 Ida:

Jag hoppas VERKLIGEN att den nya appen kommer komma till android. När appen kom fick vi vänta mer än ett år innan vi fick den vilket jag tycker är väldigt tråkigt då androidanvändare ökat väldigt mycket, känns som en självklarhet...

#71 Natalia Richardson:

Jag vill.