Ny mobilversion för PRO-användarel
// Kategori: Om bloggtjänsten

Vi har just nu lanserat vår nya mobilanpassning för alla PRO användare. Detta är ett helt valfritt alternativ som gör din blogg anpassad för extra läslighet och användbarhet för dina besökare med mobila enheter.

Bland annat finns en menyfunktion så att dina läsare enkelt kan komma åt arkivet och vi har även underlättat för läsaren att kunna skriva kommentarer.

 

 Om du vill prova på detta på din blogg, aktivera det under Inställningar > Mobilt. Alla dina synpunkter, både positiva och mindre bra, går bra att skriva i vårt forum.

Självklart kommer detta att släppas fritt för alla som har en blogg på Blogg.se inom kort.

Kommentarer (25)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 Matilda:

Äntligen!!

hade helt ärligt tänk byta portal för att jag vill ha min blogg mobilanpassad, men nu ser det ut som om jag blir kvar hoss blogg.se ett tag till. ;)

#2 Janni:

Oj det låter spännande!! Vad roligt!!

#3 MAKEUP BY LEO:

Åh, kul!

#4 MAKEUP BY LEO:

Åh, kul!

#5 Robex Lundgren:



gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#6 Johanna:

Helt orelevant kanske, men vad är det för mobil som är längst till höger? Ser ut som en HTC eller nåt?

#7 Gojjan:

Hoppas verkligen att appen till Android kommer vara MINST lika bra som den till iPhone. Som det är nu så är bloggappen till mobilen för Android fullkomligt hopplös.

#8 Erik Jansson:

@#6 Det är en Nexus 5

#9 Sandra SG:

när tror ni att denna ny mobilversion släpps till alla bloggse användare?

#10 Angelica Karlsson:

Känns skönt att det kommer även om.det blir senare för oss som inte har pro. MEN jag funderar tyvärr på att lämna blogg.se för att Android appen är helt värdelös. Jag som just för tillfället inte har en dator har stora problem med att blogga från tel och surfplatta. Det är tråkigt att blogga nu för tiden pga appen.....

#11 Angelica Karlsson:

Känns skönt att det kommer även om.det blir senare för oss som inte har pro. MEN jag funderar tyvärr på att lämna blogg.se för att Android appen är helt värdelös. Jag som just för tillfället inte har en dator har stora problem med att blogga från tel och surfplatta. Det är tråkigt att blogga nu för tiden pga appen.....

#12 Nova:

Ååh, vad fantastiskt !!

#13 emelie:

Håller med föregående skrivare. Hade väldigt gärna sett en förbättrad app till android, jag bloggar nästan enbart via den och hade uppskattat lite mer funktioner. :)

#14 Josefine:

När kommer det för alla användare? Tråkigt att ni vill locka oss icke-PRO:are genom att lägga fram en förmån som borde vara självklar från början.

#15 Arne:

Appropå anpassning! Svårt att få relevant support

#16 Detresblogg.se:

Het det är de tre här

#17 Emma:

Nya mobilversionen fungerar tyvärr inte att se på iPhone 5s, hoppas på en lösning så fort som möjligt!

#18 Anonym:

Har aldrig lyckats komma in på blogg appen:-(

#19 Therese Sundström:

FRAMGÅNG + LYCKA

http://theresesundstrom.blogg.se/2013/december/framgang-lycka.html

#20 Ella :

Åh spännande!

#21 Josefine :

Har ni några planer på att göra en ny funktionsduglig app till Android snart eller? Den befintliga är ju totalt värdelös!

Gör den likadan som iPhones! Den gick ju i alla fall att använda
använda...

#22 Josefine :

Har ni några planer på att göra en ny funktionsduglig app till Android snart eller? Den befintliga är ju totalt värdelös!

Gör den likadan som iPhones! Den gick ju i alla fall att använda
använda...

#23 Stefan:

På Android-enheter fungerar det inte att läsa in min sida. Har inte kollat förrän nu. Har det någonsin funkat? Den kan inte ens läsa startsidan.

#24 Sara:

Å nu när det har blivit så att alla har mobilversionen så känner jag varför? Borde man inte få välja själv? Skapar man en ny blogg så blir det mobilversion. Måste säga att jag tycker den är sämst och hoppas att ni gör det frivilligt!

#25 Wilma:

När kommer alla kunna mobilanpassa sin blogg? Har ju gått ett helt år nu!