Inom kort: Ny och enkel redigerare för din bloggmall!
// Kategori: Om bloggtjänsten
Det är många som har efterfrågat möjligheten att kunna ända typsnitt, textfärger, bakgrunder och annat i sin bloggmall. Vi har lyssnat på er och jobbat hårt för att få fram ett enkelt redigeringsverktyg som gör att alla kan designa sin egen mall utan att kunna html.
I verktyget kan du med några klick ändra bilder i din header och byta bakgrund.
Du kommer att kunna välja typsnitt i bloggen och färg på texten. Och självklart helt och hållet göra ditt personliga färgtema på bloggen. Håll utkik, väldigt snart släpper vi det efterlängtade verktyget!
P.s För de som vill redigera i HTML och CSS så kommer självklart det alternativet att finnas kvar som vanligt! Inga bloggar kommer heller bli ändrade utan detta är ett frivilligt verktyg för de som vill. D.s
Kommentarer (174)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 Martin Lundberg:

Superbra!

#2 Paula:

Awsome! :D

#3 Erik Jansson:

GRYMT!

#4 Elin [ n e v n a r i e n ]:

Hur bra som helst ju! :)

#5 Ida:

superduper! :)

#6 AW - Fotograf:

Åh va skönt och smidigt :)

#7 Anonym:

Åh awesome! Kodmallar och sådant är så jobbigt ibland!

#8 Maria:

JIPPI! :D VAD GLAD JAG BLIR! :D

#9 louise:

härligt! superbra ju! :D

#10 Felicia:

Gud vad bra! :)

#11 Anonym:

JAAAAAA

#12 TIDSTJUVEN:

Låter alldeles toppenbra! :)

#13 Thea:

Superbra! Detta har många av mina kompisar saknat! :)

#14 Caroliine:

låter superbra!

#15 Laura:

Gud vad bra!

#16 Laura:

Gud vad bra!!

#17 Linnea:

Detta känns inte alls bra. Jag gillar att redigera på "gammalt" vis. Men jag antar att det bara är att acceptera.

#18 Emma:

Å det ser jättebra ut. Senaste tiden har min redigerare varit helknas, har det med uppdateringen att göra?

#19 Malin:

Åh jaaa, längtaaar!

#20 Around Images:

Jaaaaa! Vad spännande och roligt detta ska bli, längtar massor :}

#21 jennifer:

när kommer den ut da????????

#22 Annika:

Spännande :)

#23 Matilda:

Kanon! *längtar*

#24 jennifer:

när kommer du komma ut??

#25 Paulina Suonvieri:

låter helt otroligt bra! längtar efter detta! :D

#26 Linnea:):

åå gud va kul!

#27 Linnea:

2 tummar upp (y)

#28 Ebba Lillieström:

Så smart och bra! Precis vad blogg världen behöver ;)

#29 Camilla ♥ Gravid:

Åh vad smidigt :D

#30 eda:

Bra där Blogg.se!!!! Nu blev man glad! Förstår inte varför detta inte har funnits tidigare?

#31 Anna Röd - Nörd & Filmskapare:

Awesome :D!! Kommer man enkelt kunna ändra i mallar som ej är designade av blogg.se med?

#32 Ellen:

Verkar superbra!:)

#33 IDA COOLIDZ:

Mehhhhm gillar att det är klurigt och svårt. Då känns det extra kul att komma in på bloggar som har det fint, för då vet man att dom verkligen suttit och kämpat och lärt sig för att få bloggen att se bra ut. Oh well.

#34 Selina:

Men kommer ni fortfarande ha kvar HTML?? :D

#35 Mel Moonchild:

Kommer man kunna använda HTML i alla fall? För det finns ju massor man kan göra med HTML som man inte kommer kunna göra med den där funktionen. :(

#36 Alicia F:

åh vad härligt! Påminner lite om hur man gör om sin blogg på tumblr.com! Hur enkelt som helst

#37 Ida:

Åh vad kul!!

#38 amanda:

Men nej usch. Kommer man kunna byta till det vanliga?

#39 Emilia:

Jättebra! :)

#40 Michaela:

Men HTML kommer väl att finnas kvar? Möjligheterna att designa genom det är ju mycket större! :/

#41 P I X E L I E - Erica Pettersson:

Det låter jättebra, för de som tycker det är svårt med HTML! Tummen upp!

Däremot hoppas jag innerligt att detta inte kommer att påverka de vanliga kodmallarna och stilmallen. Kommer man att kunna fortsätta designa på det sättet, som vanligt?

#42 Mastan:

gu va bra!

#43 Evelina:

Verkar bra!! Hoppas det snart kommer så man får testa =)

#44 Daniella:

Jag tycker detta låter bra.. visst, det är bra för de som inte kan så mycket om kodning, men kommer det finnas möjlighet att gå in i kodmallarna/stilmallen och göra lite mer avancerade bloggdesigner? :)

#45 matilda:

Grymt!

#46 JUNITJEJ:

Vilken bra idé!

#47 Louise:

Jag går INTE med på det om möjligheten inte kommer finnas att designa som man gör nu!!! Eller om ni tar bort förhandsgranskning, absolut inte!

#48 Sanja Manojlovic:

super!

#49 Do you wanna know who it is??? :

åå det här blir toppen!:D LÄNGTAR!!!<3

#50 Amanda:

Gud va bra!

#51 Sara:

fiin :)

#52 Nora:

Guuuuud vad roligt att ni fixar det!

#53 Anonym:

Awesome!!!! Har väntat

#54 europebycaroline.blogg.se:

Äntligen!

#55 Corinne:

HTML verktyget kommer väl finnas kvar? :)

#56 Zandra:

Herregud vad ni är duktiga! Det här är ju toppen när man inte har tid (längre) att sitta och pilla! Bra initiativ :)

#57 När Annie fotograferar:

Så bra! Äntligen! :-)

#58 Lisa:

Kommer bli så mycket roligare att blogga och uppdatera då! Tummen upp :)

#59 Sandra:

Åååhh, äntligen ! superbra :))

#60 Top model Jasmine:

NIIIIIIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

#61 Fatma:

Jag hoppas till gud att ni inte kommer ta bort möjligheterna för CSS och HTML då...

#62 Cicci H:

Verkligen toppen! Ser fram emot att kunna utforma min blogg mer personligt! Heja!

#63 Evah - En av Karlstads största bloggar:

Jag hoppas verkligen att man kommer kunna fortsätta redigera som vanligt... och att inte det nya påverkar ens design.

#64 Olivia:

Antligen!!! Sa himla efterlangtat. Grymt jobbat blogg.se!!

#65 Jennifer Olsson:

Woooh bästa idéen (=

#66 Elin Eriksson:

(Y)

#67 Phelicia Berggren:

Fytusan vad bra! Kommer bli så enkelt! Skönt att kunna välja mellan HTML och detta :)

#68 Emilia:

Tycker att HTML är det som gör blogg.se speciell, nästan alla andra har så enkla verktyg. Tumme ner, tyvärr!

#69 Aina Miyagi Magnell:

ser superbra ut!

#70 This is my home - Maja:

Superbra! Ser smidigt och enkelt ut!

#71 Elle:

Aah låter som en bra idé. Men jag undrar när ni ska skapa en funktion som gör att man kan redigera inläggen? Typ dra in bilder, ändra färg, typsnitt och storlek på texten m m. Det är något som jag saknar.

#72 ANGELINA:

Ni som gnäller över att ni vill ha HTML funktionen kvar, kollat på bilden eller? Står ju "Redigera HTML" ganska så tydligt uppe till vänster.

#73 Andreas:

Jättebra :-)

#74 Beatrice:

Kommer det nu alltså finnas tre sätt att ändra i sin blogg på? För jag använder stilmallen och behöver att den finns kvar för att kunna ändra som jag vill i min blogg.

#75 Kaffehörnan:

Vad trevligt

#76 Solin:

Väldigt smart!

#77 Anna:

Äntligen!! Som jag har väntat på detta!!

#78 Mohammedi | art etc.:

grymt!

#79 Maj:

Läser inte folk det står i texten? Står tydligt "För de som vill redigera i HTML så kommer det alternativet att finnas kvar" - så , ni som vill köra det gamla vanliga kommer ha möjlighet till det med. Så det är win win för båda!

#80 Nikki's fotoblogg:

Men hur går det om man har en komplicerad stillmall med boxar och sånt? :)

#81 Ebba:

Kommer man kunna andvända både den nya och html samtidigt?

#82 britta lagerfors:

Gaaah!! Såå taggad :D

#83 Jennica - mamma till Melwin:

kommer nog bli uppskattat av många! :) så länge html finns kvar är jag nöjd!

#84 I heart photo :

Åh så bra! :)

#85 inalashes:

Jaaa! D kan ju inte bli bättre. Äntligen!

#86 Kajsa:

Gud så bra:)

#87 Rockabilly Lady:

Åh vad bra!! :D

#88 mee:

Gud va bra !!!! kan inte vänta :D

#89 Kajsa:

gött!!

#90 thilda klasson ♥:

Grymt som fan! :D

#91 Alva nylander:

AWESOME

#92 Madelein.blogg.se:

Så himla bra!!!!!

#93 Sarah:

ÅH VAD BRA!
Som på bloggspot fast bättre hoppas jag!
Btw: Kommer man kunna lägga in egna bilder och så? :)

#94 ▲ Addie Hero ▲:

Spännande! <:

#95 felicia:

så bra jobbat! Allt kommer bli mycket enklare för de som är nybörjare :)

#96 Anonym:

kommer man fortfarande kunna koda mallar? :)

#97 Sofia:

Åh, toppen :D

#98 Mella:

Vart går man in på för att ändra detta?

#99 Lilly:

Nice :)

#100 Ina Svedberg:

Grymt! Längtar!

#101 Elin:

Kommer fortsätta med gamla HTML koderna. ;) Blir så ovant att hålla på med det där, men jätte bra idé!! :D

#102 EMILY ♥:

Jättebra! Har längtat efter detta :D

#103 Antony:

Sååå Nice :D

#104 Felicia Långström Photography:

Vilken toppen idé!

#105 Astrid Jinder:

Jag hoppas detta inte ändrar för oss som faktiskt vill koda själva. Vill absolut inte behöva koda så som tumblr gör.

#106 Jenna:

Jättebra ! Finns många som valt tex blogspot hellre på grund av att just detta funnits där. Blir jättekul att testa det :)

#107 Alice:

Jätte bra ide! Verkligen längtat efter enklare design fix!

#108 Sussie:

Jätte bra!

#109 jessica:

grymt! :DD

#110 Ella:

Åhh, vad bra! Har alltid velat bloggat här men har aldrig kunnat gjort nån egen design..så det blir superbra!

#111 Sarah :

JAAAAA <3

#112 Amanda:

Awesome :D

#113 Steffan Johanson:

Hur blir det med meta tags???

#114 Michelle Helenius:

tummen upp!!

#115 Lina ♡:

Yäääää !

#116 Olivia:

Grymt, men där försvann jobben för oss som gör designer till alla som behöver den där ;)

#117 Linh:

Superbra! Men när kommer det?

#118 Lina:

så himla bra! det är det enda jag saknar med blogspot :)

#119 Y A S M I N E:

I have a bad feeling about this... Känns som att det kommer att strula en hel del.

#120 Cassandra:

Ååååh vad bra!! :)

#121 Jenny Leckholt:

Åh äntligen! Tycker det är så svårt nu med alla html koder. Tar rätt så lång tid att fixa ihop en snygg header!
tack! :)

#122 Linnéa Olsson:

Nej jag tillhör den skaran som håller mig till det gamla hederliga! Det var den största anledningen till att jag bytte till blogg.se från devote från hela början!

#123 Anonym:

Åh äntligen, gud va underbart!

Nu kommer jag kunna få en fin och mer personligare blogg ;)

#124 elin:

Toppen! :D

#125 Anonym:

as coolt!

#126 nickolina:

awesooooome :D

#127 Meia Lindholm :

SÅÅÅ BRA :D

#128 Miriam H:

Underbart!! :D

#129 Matilda:

Hoppas det blir bra:)

#130 Sandra Wenlöf:

Fantastiskt jag som haft ett jätte problem med min header och design! Tack bästa blogg.se Alla gillar detta som bloggar på blogg.se

#131 Sara Fryk:

Gryyyyymt! :)

#132 Saga:

Gud vad bra!!!
Då kommer jag kunna ändra allt själv! :)
Tack på förhand! <3

#133 Tindra:

Åh så bra, då slipper jag att betala för att få en egen header!!

#134 Emilia:

Grymt! :D

#135 Alicia:

Guuu va bra!! Helt fantastiskt

#136 Mirlinda:

OMG FETT SKÖNT KAN INTE VÄNTA!!!

#137 Terése:

Spännande, får se om det blir något att hänga i granen. Är rätt nöjd med hur det är nu. Men om det är smidigt så ger jag det nog en chans :D

#138 Hanna:

Det här gjorde min dag!

#139 Rebecca:

KOmmer det finnas en knapp som man går in på. så att man lätt kan ändra?

#140 Frida:

JAAA! gud vad glad jag blir!!!

#141 Anonym:

åhh! vad jag har längat tills detta skulle komma!nu är det bara att vänta tills det sätts igång....

#142 Linda:

Grymt!!!

#143 Emma:

Hoppas verkligen inte det gör så att massa fjortisbloggar tar upp blogg.se, men annars älskar jag idéen!

#144 Nilla:

Jag längtar galet mycke tills redigeringsverktyg kommer, när ungefär kommer de ?

#145 Paulina :D :

JAAA! Gud va glad jag blev nu! Har alltid velat ha en mer personlig design men kan inte koder och sånt så dehär är verkligen superbra! Lääängtar tills detta kommer! Hoppas verkligen att det är så bra och smidigt som det verkar :D

#146 Molly Svedin:

Ser framemot detta!

#147 Naida:

Det är verkligen hur bra som helst! Något man har längtat efter länge! Hoppas ni snart kan ge ut datum på när det kommer att släppas :)

#148 Jenni Gustavsson:

Jesus christ mother of god amen, det är ju rakt kopierat av tumblrs redigerare..

#149 Julia Rajkovic:

väldigt smart! Men det gamla finns fortfarande kvar va? :)

#150 Helen:

Så himla kul, äntligen kan jag som inte förstår ett smack av HTML och CSS redigera min design själv! ;D 100000 tummar upp (y) hur länge måste vi plågas och vänta ? ;)

#151 Jane:

Så bra! Bara man kan redigera på båda visen! :-)

#152 Tora (torahansson.blogg.se):

Åh, hur bra som helst! :)!:) Smidigt och bra! :)

#153 malinfanny.blogg.se:

Åh kul! :) ♥

#154 malinfanny.blogg.se:

Men man kan väll fortfarande ändra designen genom stil och kodmallarna? ♥

#155 Anonym:

awsome

#156 Matilda:

äntligen!! tack!

#157 jeanette:

Toppen.

#158 MissLie - Fucked up:

Grymt bra att man kan välja. Den nya är nog lättare för dom som inte kan kodningen i html så bra. Det är en stor tummen upp! :)

#159 Lova Danielsson:

Super! Exakt vad jag behöver, thank you so much!

#160 Frida:

Grymt bra! :)

#161 Elin:

Åh äntligen! Längtar:D

#162 cecilia:

Om hur länge kommer den att släppas?? :)

#163 captivatedminds.blogg.se:

Åh nu kanske folk orkar fixa sina designer istället för att ha fula bloggar. ❤

#164 Ystra Virvelsvans - No Poo-frälst:

Jippi!

#165 Alicia:

Hej! Jag undrar om det är för alla eller baa föe de med PRO, och när släpper ni det?

#166 :) :

När kommer detta att komma? Läääängtar ihjäl mig :D

#167 Anonym:

Tycker ni ska fixa så att man kan använda iphone smileys i mobilbloggarna också!

#168 amandasoere.se:

Tycker ni ska fixa så man kan använda iphone smileys i mobilbloggarna också!

#169 Linnea:

Yes äntligen kan jag också få en snygg blogg!

#170 :( :

Vill bara säga att det är otroligt dåligt att man måste va PRO för att kunna använda denna funktion. Ni kunde iaf ha gjort något för oss som inte har PRO men ändå vill kunna ha en snygg design på bloggen. Blev otroligt besviken nu, hade sett fram imot att kunna redigera och fixa iordning min blogg utan allt krångel med en massa koder...

#171 ctinas:

Roligt att se att blogg.se utvecklas och blir bara bättre och bättre hela tiden. Det har börjat hända saker och jag giiilllaaar :)

#172 julia:

jättebraaaa!!!

#173 Ellen Hylta:

Dåligt :( jag gillar själva redigerings sättet men inte att man måste vara PRO för att göra nästan allt. Till exempel att jag inte kan byta header utan att betala?! Det måste vara ett skämt. Jag ska tyvärr byta bloggportal :(

#174 Hanna:

Det finns inga koder kvar i min stillmall så jag kan inte ändra min :(