Användning av cookies
// Kategori: Cookies
Blogg-tjänsten på blogg.se utnyttjar så kallade cookies för att hålla information om enskilda användares aktiviteter. Om du inte accepterar användandet av cookies kan du ställa in din webbläsare så att den inte accepterar sidor som använder cookies. Cookies används endast för att underlätta för dig som användare av tjänsten.

Följande uppgifter lagras i cookies och används för följande ändamål:
1. Aktuellt sessionsid och senast använda blogg, för att underlätta navigering
2. E-postdaress och krypterat lösenord, för att underlätta inloggning (om du kryssmarkerat rutan "Kom ihåg mig?" i inloggningsdialogen)
3. Namn, e-postadress och URL för att underlätta kommentarsgivning till inlägg (om du kryssmarkerat rutan "Kom ihåg mig?" i kommentarsdialogen)

Dessutom används cookies för att analysera trafik på portalsidor och bloggar (Google Analytics)
Kommentarer (10)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 Jennie:

Min webbläsare stödjer tydligen inte kakor som ni så fint kallar de i meddelandet när ja försöker logga in. Hur gör ja för att kunna stödja detta? Support tack!

#2 Emma:

Undrar samma sak som Jennie!

#3 sara:

Samma här!! Måste vara blogg.se sidan det är fel på - har bråkat med tre datorer och försökt få ngn lösning tills jag fatta att det inte var datorn det var fel på ha ha ...

#4 Mamsen:

Ja, så är det för mig också. Vid sådana förändringar kanske Blogg.se kunde informera hur man gör för att bloggen ska fungera?

#5 horoskop:

Verkar vara något fel för mig då.

anvandning-av-cookies and anvandning louboutins at bestlouboutinoutlets.com just take your time and go.

#7 Dator Reparation:

mycket bra blogg……. ;)



//sara

#8 Neti Pot:

Neti pot is an instrument that is quite frequently used by those, who suffer from chronic sinus problems. Using the 500 neti pot , one decreases congestion in the sinus cavities. The salty solution is effective in washing the excess mucus out of nasal passages and eliminating sinus infections.

#9 Physician Assistant Programs in Florida:

Fantastiskt arbete. Jag njöt verkligen vad du hade att säga, och mer än så, hur du presenterade det. Too cool!

#10 Cheap Nike Air Max:

Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your feed and I hope you post again soon