När bytte du lösenord senast?
// Kategori: Om bloggtjänsten
Men tanke på att ca 235.000 inloggningsuppgifter för konton på bilddagboken nu sprids på nätet finns det anledning för alla som har eller har haft ett konto där att byta lösenord på inloggning till blogg.se och webblogg.se.

En lösenordsgenerator som skapar uttalbara lösenord som är lättare att komma ihåg finns här. Du ändrar lösenordet i funktionen på Startsidan>Lösenord.

Vill du ta ytterligare ett säkerhetssteg är lösningen att byta till ny mailadress. Använd aldrig samma lösenord till din mail som du använder till inloggning på diverse nättjänster.  Du ändrar emailadress i funktionen på Startsidan>Användarinställningar
Kommentarer (3)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 roland:

Till alla som rapporterat problem med inloggning. Det går av säkerhetsskäl inte att sköta dessa ärenden öppet i en blogg. Kontakta: kundservice @blogg.se

#2 [email protected]:

Jag har en ny mailadress....den gamla [email protected] Försvann när min dator kraschade.

Min nya mailadress är [email protected]

Jag kommer alltså inte in och kan lägga ut nya bloggar på grund av att mitt lösen är borta och likaså min hotmailadress....

Kan ni hjälpa mig, så jag kan komma åt min blogg och kunna fortsätta och blogga på den?

Tack på förhand!

MVH Vivi-Anne

Om ni mailar [email protected]

#3 Jasmine:

Hej jag har haft en blogg här innan men har för mig att jag tagit bort den, men när jag ska skaffa en ny så står det bara "E-postadressen används redan, men ligger kvar i gamla systemet. Den kommer att flyttas till den nya inom kort."
Vad ska det betyda, har försök flera gånger och kommer samma sak hela tiden, den flyttas ju aldrig.

Hjälp mig så att jag kan skaffa en blogg här igen på min e-postadress.