Uppgradering av bloggsystemet
// Kategori: Om bloggtjänsten
Uppdatering: Statistikfunktionen är tillfälligt ur drift. Data lagras dock hela tiden. Funktionen kommer att tas i drift efter midnatt. Betalfunktionen är också tillfälligt ur drift. Vi hoppas få igång den i morgon, fredag.

I natt (natten mellan onsdag och torsdag) kommer bloggprogramvaran att uppgraderas. Några små störningar kan förekomma men inget stopp kommer att göras. Bland nyheterna kan nämnas en ny översikts-sida och kortbetalningsfunktion för Pro-medlemskap.

Blogg.se-teamet
Kommentarer (14)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 mattias:

hej

#2 AnndruwwMiizser:

Hej hur gör man när man ska få lite bättre på sin egen blogg ?

Så att det finns massor av inlägg och bilder om allt

och allting ?=) !



MVH:AnndruwwMiizser

#3 nathalie:

jag vet inte heller

#4 nathalie:

hej mattias hur många år är du

#5 Tiiba:

Jag kan fortfarande inte se min statisk...

#6 factory coach outlet:

The blog is the portrait of the mind,very good.

#7 Lisbeth:

Bara jag som har en icke fungerande statistik?

#8 Christian Louboutin outlet:

Your blog is very beautiful, I mean the content, very good.

#9 dagens horoskop:

Är den nere nu igen eller är det bara min dator?

#10 www.bestlouboutinoutlets.com:

this bloggsystemet is nice than louboutin shoes system.

#11 ugg boots:

internet would be a much better place. Please keep it up! Cheers.

#12 neti pot instructions:

Always wash your neti pot with warm water and dish soap and after that rinse it thoroughly. I suppose these neti pot instructions will be really helpful and you’ll become a real neti pot fan.

#13 neti pot instructions:

google is reach

#14 wood dividers:

Tycker bloggshop-bannern längst ner är fruktansvärt ful och irriterande. Är det permanent eller? Om jag skulle uppgradera till medlemsnivå pro, försvinner även bannern då?