PRO-medlemmar får tillgång till egen domän
// Kategori: Om bloggtjänsten
Vi har vidareutvecklat det paket som ingår när man uppgraderar sin medlemsnivå till PRO. Den som uppgraderar sin medlemsnivå till PRO och betalar för ett år (500 kr) får numera en egen domän kopplad till sin blogg utan kostnad.

För att nyttja detta erbjudande gör du som följer:
  • Logga in i blogg.se s bloggverktyg eller skapa ett nytt konto om du inte redan har en blogg via blogg.se startsida
  • Klicka på fliken medlemsnivå
  • Välj 12 månader och klicka på "Köp", du förflyttas då till vår säkra sida för kortbetalning
  • Följ anvisningarna för betalning med kort, när du genomfört din betalning kommer du få en bekräftelse på genomfört köp via e-post
  • Du får sen upp ett meddelande om att du är berättigad att registrera en domän, gå vidare på länken och följ instruktionerna för att registrera en passande domän
  • Efter att du valt domän kan det ta upp til 24 timmar innan din domän fungerar, under denna tid funkar din gamla adress till din blogg
Vill du veta mer om PRO-paketet, besök vår PRO-sida
Kommentarer (20)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 Joly:

Jag undrar bara vad som hänt med förstasidan? Jag kan inte ens logga in på min blogg, för det finns ingen inloggningsruta :s

#2 PhoneCash:

Fick också det felet en gång.

#3 Ellie:

om man vill lägga en kommentar och klickar där så försvinner det bara, hur ska man göra?

#4 Gonzos Quest:

Samma för mig att jag inte kan lägga kommentera antingen

#5 Tottenham Betting:

Jag kan inte heller!

#6 Mega Fortune:

Esta bien! Gracias!

#7 Ragnvi:

Även jag kan inte logga in!

#8 Jackpot 6000:

Lovely stuff Alan.

#9 bags:

I like the post ,thanks

#10 dora:

I am new to the blog. Hope I will get new tips & ideas from this blog…!!!

#11 Baby Dress Up Games:

Very good details carry on your own good work!

#12 neti pot death:

not so bad...

#13 avira antivirus:

good info
thanks for ur article

#14 How to become a Physician Assistant:

Tack för att ge information om PRO medlemmar. De erbjudanden som du har inkluderat i det här inlägget är så användbara.

#15 clubmz e-spy:

Du får sen upp ett meddelande om att du är berättigad att registrera en domän, gå vidare på länken och följ instruktionerna för att registrera en passande domän

#16 spy text messages:

Den som uppgraderar sin medlemsnivå till PRO och betalar för ett år (500 kr) får numera en egen domän kopplad till sin blogg utan kostnad.

#17 Emilia:

Det borde fungera för oss som är från Finland också, jag får inte in mitt personnr vilket gör att jag inte kommer åt domänen som jag betalat för!!

#18 Sara:

Jag köpte PRO och registrerade en domän för 5 dagar sedan. Men fortfarande ligger min blogg under webblogg.se och inte .se. Måste man kanske göra några andra inställningar? För av beskrivningen ovan så verkar det ju som att domänen ska börja fungera av sig själv. Har frågat kundservice men de svarar inte. Känns ju surt att man betalt 500 spänn för en domän och så fungerar det inte. Någon som kan hjälpa mig?

#19 Angelina:

Jag har betalat pro och fixat domän. Men domänet fungerar inte. Det står att jag har domän men det går inte och söka på mitt domän namn. Och jag tycker att det är väldigt trist att jag redan betalat massa pengar men så fungerar det inte. Hjälp?!

#20 selina:

jag köpte pro för att få en egen domän och min blogg har änu inte fått ¨.se¨
ganska sjukt att jag betalade 500 kr och inte får något av det, hjälp?!