Just nu: Mer besökare till din blogg!
// Kategori: Om bloggtjänsten
Vill du få fler besökare på din blogg? Nu kan du enkelt koppla ihop din blogg med Facebook och Bloglovin så att fler får chansen att upptäcka din blogg och se direkt när du uppdaterat bloggen.
Så här gör du:
Logga in, klicka på inställningar (det lilla kugghjulet) och välj fliken delning, där kan du välja koppla ihop din blogg med Facebook, Bloglovin och/eller Instagram.  Därefter väljer du om alla dina inlägg ska dyka upp Facebook automatiskt eller om bara vissa inlägg ska synas. Snabbt och enkelt!
Lycka till!

Kommentarer (55)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 JhillhzaN:

Hur smidigt som helst :)

#2 aliengirl :

Ganska använtbart! :D

#3 My och Emilia:

Hej!! Jätte smidigt men kan man göra det på telefonen. Jag har en iPhone 4...??

#4 Martin Lundberg:

Superbra!!

#5 Amanda 16år och blivande 2barnsmamma:

vad bra! :))

#6 Amanda 16år och blivande 2barnsmamma:

vad bra! :))

#7 Erik Jansson:

Gryllt!

#8 Nina:

Tycker det borde funka på iPhone blogg appen med sen saknar jag att man inte kan lägga upp små korta filmer med appen

#9 Maria:

har man kunnat länge via blogloving på facebook

#10 Lanja - www.lanjas.com:

omg man har ju konnat göra de länge

#11 Lanja - www.lanjas.com:

omg man har ju konnat göra de länge

#12 Linn:

Jag har ingen "delning"?

#13 Sascha:

Är det bara jag som inte kan dela? Har en iPhone 4s och hittar inte "dela" utan har bara "logga ut" samt en flik med min blogg adress.. :(

#14 Nina:

Måste göra det via daton

#15 fondellamanda.blogg.se:

Bra tips!

#16 Therese:

Fasiken vad najs :)

#17 Fia :

Gå in via Safari! Då funkar det!

#18 Mohammedi:

jätte bra

#19 emmateomina:

hur delar man på instagram???
om det nu går

#20 Annica Johansson:

Jag har inte sen inställningen på ifhone 4s det är bara min blogg o logga ut ser inga andra flikar

#21 Julia [fotoblogg]:

smart!!:)

#22 Maria - Helt (h)ärligt!:

Bra tänkt förutom att den postar inläggen i en rad efter varandra på tidslinjen vilket inte blir så vackert... Föredrar att ha det som Bloglovin'-applikationen: då samlas alla inlägg i en ruta och man ser bara de två nyaste.

#23 hannahofsweden:

guud vad bra !!! ;D;D;D;D

#24 Zandra:

Det funka i början, men nu funkar det inte alls!

#25 sandra:

hur funkar det med instagram?

#26 Klara:

Bra tips!:)

#27 Kate:

Sen jag provade dehär får jag alltid "Det uppstod ett fel vänligen försök igen" när man ska posta ett inlägg. Inlägget har dock postats öven om de står att ett fel uppstod, men syns inte på facebook.

Så ja tog bort delningen med facebook.

#28 Linda:

Hur lång tid tar det innan det läggs ut på FB?

#29 Jenny:

Har inte det funnits ett tag redan? :P Aja, bra i vilket fall som helst!

Kolla gärna in min blogg så kollar jag din om du skriver en snäll kommentar :)

#30 Livet på solsidan:

Under Inställningar/Delning ser jag att mitt Facebook-konto är kopplat till blogg.se. Har valt alternativet "Visa alltid mina inlägg".
På FB har jag, under Applikationer, angett att blogg.se får göra inlägg i mitt namn.

Vad mer behöver jag göra för att mina inlägg ska synas på FB?!?! De syns nämligen inte där nu...

Tacksam för svar!

#31 ALDENFALK:

Killar som bloggar ???

#32 Jess:

Funkar inte för mig är det bara för jag gör det via mobil?

#33 Gabriella:

och om man vill synas på förstasidan, vd beöver man då göra?

#34 Palle:

Fungerar det att koppla blogg till facebook?
Läste nämligen på facebook att det inte skulle fungera längre.
Vill gärna veta exakt och hur jag i så fall gör? (inte med här (än))

#35 Ida:

Kan ni inte hitta en enklare lösning för att få in blogresponse.com oxå?

#36 beautyinyou:

Varför är det så krångligt att logga in från plattan? Mkt enklare från mobilen att skriva inlägg, men då syns inte sidan ist?

#37 Lina:

Jag har två instagramkonton, hur byter man mellan dem? Jag testade att klicka på "Ta bort koppling" och då försvann det första kontot, men när jag tryckte igen behövde jag inte logga in utan samma konto kopplades igen när jag vill logga in och koppla det andra. Hur gör jag?

#38 Emilia:

Hello!
I'am my nemme is Emilia
I'am you one direction
Harry Liam loius niall zayn
Kram/emilia
Swenden
Jag älskar Harry Liam zayn niall Loius

#39 Paulina:

Gryyyyyyyymt! :)
Har kopplat ihop med alla 3 haha, hoppas på det bästa nu då!

#40 Denice:

Tja! Vilken snygg header du har!

#41 kalle:

hej hur har du det helsa karin ambjörn från mej jag kan inte komma till er längre jag moste av boka att komma till er jag har saker i mej som jag kommer altid att få ongra rästen av mitt jävla live o det kan jag inte få ut ur mitt jävla skalle jag ska leka med anden i glaset o driva demonerna in i min lägenhet. jag snfar super lim gass o tycker att det är strimolerande o det är juvlit jag unskar verkligen nu att min järna krossas som en tomat jag vill inte leva

#42 Britt Landman from the netherlands:

JUST LOVE BLOGG.SE <3

#43 Denice:

Vilken fin blogg du har :)

#44 Emelie:

Jag skickade in ett mail till er, men kan ju lika väl svara här. Jag har hamnat på listan för "mest kommenterade bloggar" (jättekul naturligtvis!!) men sedan finns det dem som är högst på listan "mest besökta bloggar" och de har mycket mer kommentarer än vad ex. jag har! Hur kan det vara så? Tacksam för svar. Tycker det är ett mysterium? ;) haha!

#45 florence:

super,duper braaa

#46 Jane Melander:

Facebook
Alla inlägg.

#47 Alexandra Birk:

Jag kommer inte längre in på min blogg fast jag meddelat er 100 ggr ..
VARFÖR ?????????????????????????????

#48 Terese:

Men det fungerar inte! inga av mina inlägg kommer upp på FB fast jag valt att publicera alla, vet någon varför?

#49 Mikaela:

Grymt!

#50 Johanna:

Men om jag vill byta så att min blogg delas till en annan fb sida, hur gör man då?

#51 Kitty B.:

Funkar tyvärr inte för mig, tråkigt nog! ;/

#52 Frida:

Kom in o kolla min nya blogg med roliga recept och massa annat ;)

#53 Frida:

Kom in o kolla min nya blogg, recept på olika saker o massa annat

#54 Matthewhaw:

[url=https://www.sbobet7x.com/][u][b]แทงบอล pantip[/b][/u][/url]
บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
[url=https://www.sbobet7x.com/ทีเด็ด-sbobet/][u][b] เปรียบเทียบราคาบอลทั้งราคาแฮนดิแคปและ1X2[/b][/u][/url]
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้
[url=https://www.sbobet7x.com/ผลบอลสด-sbobet/][u][b]ผลฟุตบอล[/b][/u][/url] อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล
ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์
[url=https://www.sbobet7x.com/ดูบอลสดออนไลน์][b]ดูบอลสดออนไลน์ฟรี[/b][/url]

#55 StaslHeda:

Типы Вагонка Киев
Вагонка киев – это высоко-качественная вагонка,
которая проходит строгий контроль качества.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - ЭкоЛес
Работники компании эко лес строго следят за производством вагонки Киев.
Большое значение при производстве вагонки Киев уделяется процессу сушки древесины на производстве.
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка липа
вагонка сосна
вагонка ольха

Не маловажным аспектом является процесс обработки древесины при поступлении на производство.
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка киев ольха с сучком[/url]
Вагонка киев изготавливается из разных пород древесины, таких как вагонка киев ольха которая может быть как, с сучком,
который придает особую изюминку в интерьере помещений многие дизайнеры заказывают именно такую вагонку, так как запах древесины в помещении,
а именно ольхи, придает особый шарм помещению.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка киев сосна без сучкаТакже вагонка киев ольха может изготавливается из отборной древесины без сучков. Второй вариант изготовления вагонки киев из сосны эта вагонка имеет более смолянистую структуру и более выраженный запах сосны.
Вагонка киев сосна, также широко используется дизайнерами как отличное решение дизайна внутри помещений при том что вагонка киев сосна имеет более выраженный запах сосны. Вагонка киев сосна так же может, изготавливается как с сучком, так и из отборной древесины без сучка.
Третий вариант вагонки киев- это вагонка киев липа, которая имеет более мягкую структуру волокон, и очень проста в монтаже на стенах и потолках. Вагонка киев липа нашла свое широкое применение в отделе саун и широко используется в ассортименте все для саун, все для бани.
Наши специалисты компании ЭкоЛес проходят международное обучение по стандартам SETAM, за рубежом покупая любую продукцию в компании Эколес вы будете уверены, что приобрели экологически чистую продукцию, которая отвечает международным стандартам качества и прошла, абсолютна все экологические тесты и экспертизы.
При покупке древесины остерегайтесь не качественной продукции.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка липа с сучком
Вагонка – это пиломатериал идеально строганный, который сразу же применяется в декоре помещений как внутри так и снаружи строения.
Она представляет собой не толстую, определенного размера длинны и ширины. Вагонку изготавливают как из дешевых сортов древесины так и с дорогих.
Вагонка киев разделяется на сорта в зависимости от качества дерева и столярных работ.Низшим сортом является сучки на пиломатериале,
их количество и размеры, смолянистые выделение на древесине, наличие коры, присутствие гнили или отверстия от жуков, неровность, вмятины и т.д.
https://eco-les.club/news/vagonka
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]Вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка киев[/url]
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка киев ольха с сучком[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка купить[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка цена[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка украина[/url]
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-л