Gamla blogg.se stängs
// Kategori: Om bloggtjänsten
Mer än hälften av alla bloggar på blogg.se är nu flyttade till nya bloggverktyget. Det gamla systemet kommer nu att stängas pga licenssituationen med det norska bolaget Desktop Headlines. Om du vill ha en bra plats i flyttkön rekommenderar vi att du köar upp bloggen för flytt redan nu. Det gör du genom att logga in på publishme.se.

Själva flytten tar max 3 minuter men köerna kan tyvärr bli upp till två dygn. Du får ett flyttmail till din email för inloggning när flytten är klar. Vi kan tyvärr inte svara på hur lång tid just din blogg har kvar i kön.

Det finns en faq med svar på vanliga frågor på faq.blogg.se Vi får mycket förfrågningar via mail och är tacksamma om du först söker svaret i FAQ:n. Vi kan tyvärr inte besvara specifika frågor om din blogg som läggs som kommentarer på info.blogg.se eller faq.blogg.se. Ställ dessa frågor via hjälpfunktionen eller i ett mail till [email protected] så att de kommer in i supportkön.

/Blogg Esse-teamet
Kommentarer (4)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer

#1 EmilJ1:

Mitt tips är att kontakta dom via mejl ([email protected] eller [email protected] tror jag det var), fick jättebra hjälp med lösenord och allting när jag mejlade, och allt funkar nu, mycket bättre respons och service än på många betal-tjänster faktiskt :)

#2 Lisa:

Jaha vad innebär det här?

#3 perden anna:

hur kan en person bara få radera min blogg sådär... ledsen o vill ha den åter..

#4 wedding dresses:

I like the post ,thanks